Skåningen

Träning, livet och resor.

märkligt samtal.

Kategori: vardag

Igår fick jag ett skumt telefonsamtal.
Det var från redaktionen på Ensam mamma söker, ni vet Tv programet som går på tv3. I år ska dom ha med 2 singelpappor och tjejen jag pratade med hade hittat mig och tyckte att jag skulle söka in.
Då undrar ni hur dom fick ta i mitt nummer?
Jo jag sökte till Gladiatorerna och kom inte med men,  Gladiatorernas redaktio noch Ensam mamma sökers redaktion är grannar i samma hus så dom hade varit och snokat i ansökningar.
Lite skoj tyckte jag allt det var och paff blev jag.
Men jag har valt att inte söka eftersom dom 2 killar/män som är med i inte faller mig i smaken alls.



Göran, 39 år.



Martin 31 år.

Kommentarer

  • Jeffe säger:

    hahahaha så jävla kul!! cilla, du kan gå miste om din drömkille juuuuuu

    2011-05-19 | 22:33:11
  • kakan säger:

    heheh Cilla på teve skulle va kul!

    2011-05-20 | 21:06:26

Kommentera inlägget här: