Skåningen

Träning, livet och resor.

kul samtal.

Kategori: vardag

Idag när jag kom till jobbet ringde det från ett okänt nr till min mobil, jag svarade och i andra sidan luran var det Peter från min gymnaise klass.
Han tog examen i fjol från skolan jag ska på intervju till nästa vecka.
Riktigt skoj att han hörde av sig, jag hade nämligen maialt honom för att få lite info.
Men det var hundra gånger bättre att få snacka med honom.
Alltid bra att få lite info innan man beger sig iväg på intervju.
Han sa att de kan hända att jag får snacka med teckenspråk på tisdag men hur mycket minns jag från gymnaiset lixom?
Litter sitter kvar men inte allt.
Det var iaf sjukt skoj att få hans stöd och veta att jag kan ringa honom när som helst när jag undrar något.
Han jobbar idag i Lund med döva barn, spännande som fan.
Jag hoppas verkligen att de går bra nästa vecka.

Kommentarer

  • Linn säger:

    Du kommer fixa de galant Cilla:)

    2011-05-05 | 12:39:04

Kommentera inlägget här: