Skåningen

Träning, livet och resor.

håller tummarna.

Kategori: vardag

Jag råkade ta ut minneskortet från min systemkamera i söndags.
En text med ERR CF kom upp och det betyder att det inte fungerar längre om jag fattat de rätt.
Har googlat runt lite, så om jag har tur så räcker det med att jag köper ett nytt minneskort. Men dom verkar dyra. 400-500 kr. Men de är en investering.
Jag ska gå ner med kameran på stan imorgon och fråga om hjälp.
Kameran bara MÅSTE vara med på lördag.
Om det inte funkar med ett nytt minneskort så kommer jag riva av mig allt hår tror jag.

SÅ håll nu tummarna för tusan att de är de ända som behövs, ett nytt minneskort.



Hoppas hoppas hoppas......
Om de inte är minneskortet utan kameran det är fel på så får jag krubb!
Då har detta isf varit den värsta månaden i mitt liv.

Kommentarer

  • Dirhuus säger:

    Gå ner till expert eller perfekt, ta med kameran.

    O så köper du en extern hårddisk med.

    2011-05-18 | 13:32:39

Kommentera inlägget här: