Skåningen

Träning, livet och resor.

fixat och donat.

Kategori: vardag

Jag ställde mitt larm på 9.30 för att komma upp i tid.
När larmet ringde såg jag att Sanna hade smsat mig, en timme tidigare.
Jag fick lite ångest över att jag låg i sängen och hon hade vaknat redan halv 8 sa hon sen.
Så jag steg upp och inväntade henne.
Vi skrev klart våra shoppinglistor och drog in till Lund där vi gick lös på Rusta och ÖoB.
Sen körde vi hem till Eslöv igen och fixade med det sista.
Jag vill ha nästa HELG NU!
Vill ut och pynta stället med allt vi köpt och sen vill jag att alla ska komma och ha så sjukt jävla skoj!!!
Jag hoppas på sol och BRA FEST!!

Ikväll ska jag nog dricka ett glass rött och bara njuta.
Blir en lugn kväll för min del hoppas jag... ;)
Lite eurovison får det nock allt bli oxå.

Jag hoppas att ni som läser min blogg och kommer på festen nästa helg INTE har glömt att det är FÄRG tema på festen. SÅ dyk inte upp i SVART, VITT, GRÅTT eller BRUNT på lördag. Då blir ni ivägskickade igen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här: