Skåningen

Träning, livet och resor.

check this out!

Kategori: vardag

Genom åren har jag umgåtts med mycket människor, nya bekantsakper som gamla bekantskaper.
Två av tjejerna som jag umgicks mycket med förr men knappt träffar idag vilket är synd men det beror på att vi inte bor i samma stad längre och har gått oliak vögar i livet.
Dessa två tjejer, Emelie och Johanna är nog de två tjejer med mest drivkraft inom sig som jag någonsin träffat på, riktiga fixarbrudar.
Om dem ordnar någon typ av fest/ evenemang så är det alltid med POMPA och STÅT som det anordnas, man kan aldrig förvänta sig en vanlig fest/ evenemang när dessa två lurar i buskarna.

Nu undrar säkert ni, mina bloggläsare varför jag skriver om Johanna och Emelie?
Jo det ska jag nog allt ta och berätta för er.
Johanna, Emelie och en kompis till dom deltar i en tävling som heter Entreprenörsjakten.
Dom har tagit sig till finalen i Göteborg vilket inte förvånar mig alls med tanke på deras drivkraft.
Gå in och läs mer http://entreprenorsjakten.se/lagen-2011/tva-projektledare-och-en-arkitekt så hejar vi fram detta glada gäng till en värdig seger.


Johanna och Emelie på deras Glitter och Glamour fest.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: