Skåningen

Träning, livet och resor.

Stadium..

Kategori: vardag

Imorse var jag på ett läkarbesök sedan stack jag en runda inom till farmor som bor brevid vårdcentralen.
Hon blev riktigt glad att jag kom för det händer inte allt för ofta att jag är där.
Fick en super söt klocka av henne som hon fick av farfar för 40 år sedan.
Men den funkade inte så hon sa att jag skulle byta batteri.
Brosan, Hanna (som är hemm från Sälen♥) stack till NovaLund, jag gick i en klockbutik för att be dom byta batteri.
Men jag blev dumförklarad för den klockan ska man tydligen "skruva" fram så fungerar den igen. JAHAAAAAAAAAAAA!!?
SÅ nu fungerar den.
Gick in en runda på Staduim och köpte ett par söta vårskor, när jag väl skulle betala gav jag fram mitt medlemskort som jag tydligen hade, men de hade gått ur tiden (BRA JOBB!) Sen så räckte jag fram ett presentkort som oxå hade gått ur tiden. BRA JOBB!!

RACE MARINE W VIKAN SLIP ON WHITE
Dessa sötnosarna blev mina.

Kommentarer

  • Diurhuus säger:

    Man e absolut inte dum för man inte känner till en sak som nästan försvann innan du föddes.

    Alla gamla klockor är de nån form av fjäder i som man skruvar upp lite då o då.. men vem har sådana idag?



    Lite coolt med en sådan retro-klocka.

    2011-03-09 | 17:43:19

Kommentera inlägget här: