Skåningen

Träning, livet och resor.

smärta!

Kategori: vardag

Kvant och jag lånade lille Hugo ( en brun labbe på 7 månader) och tog en långpromenad med honom. Riktigt mycket damp hade han, men han är ju så söt.
Skulle tagit med mig min kamera i det fina vädret, men men.
När vi kom tillbaka och skulle gå upp till mig stod David och Pinnen på Pinnens balkong.
Vi stack upp om en runda och bjöd oss själva kaffe.
Trevligt.

När jag kom hem tog jag saken i egna händer och epilerade min ben. FY FAN vad ont de gjorde, men nu är benen lena som en babyrumpa.
Men jävlar.
Och fy fan vad med hår de ligger på golvet nu.
Borde visa er med en bild men ni kommer nog äcklas då ;)

Vad sker idag då?
Jag ska hem till Kvant ikväll som bjuder på hemmagjord pizza med Freed. Tackar.
Dom ska väl festa så jag får köra, har ju match imorgon.
Sista hemma matchen denna säsongen.
Galet vad snabbt det gått.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: