Skåningen

Träning, livet och resor.

LASERTURKEN live.

Kategori: vardag

När Kvant och jag kom fram till Malmö såg vi en kille. Jag sa " är inte han en kändis?"
Kvant kollade på honom och sa hysteriskt "Det är ju för fan LASERTURKEN!!"
Jag ville gå fram och fråga om jag fick ta en bild med honom, men han såg läskig ut så vi sket i det.

Jag shoppade loss rejält, pengarna flög iväg. Men skit i det bara man har skoj.
Bland annat valde jag att byta ut mitt oranga tema i mitt vardagsrum till lila.
Blev sjukt mycket bättre.
Ska lägga upp lite bilder. Har ju köpt brorsans systemkamera men jag måste ha en skiva av honom som ska instaleras på datan först.
Vilka bilder det blir.
Sen köpte jag en snygg svart vårjacka från WERA Stockholm, den va lite dyr men sjukt snygg.
Blev det ett par jeans från MONKI också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: