Skåningen

Träning, livet och resor.

vilken helg det blev.

Kategori: vardag

I fredags var jag ledig så Carro, Freed, Kvant och jag drog till Nova och shoppade loss lite.
På väg hem från Lund fick jag ett sms av en kompis som skulle till Norrköping som skrev.. " nu har du 10 minuter på dig att bestämma dig om du ska med!"
Efter lite pepptalk från tjejerna så bestämde jag mig för att hänga på.
Tog mig typ 2 minuter att packa ner allt jag behövde och sen väntade Caster, Erke och Petter nedanför mig.
Hade en sjukt trevlig helg och det är alltid lika skoj att vara i Norrköping.
Det var alldeles förlängesedan jag var uppe nu.
Men jag åker upp på lördag igen, dax för årets vecka på Stadium Sports Camp.
Jag åker dock upp lite tidigare på lördagen för Ewe ska sätta i löshår på mig.
Ska bli sjukt skoj.
Har aldrig haft de så nu jävlar i det.
Och eftersom jag ändå är i farten och bloggar så kan jag ju berätta att på torsdagkväll ska jag bygga mina naglar.
WOOOP WOOOP, dax att bli riktigt tjejig inför sommaren ;)



Karin och jag i lördags på Hugo i Norrköping.

Kommentarer

  • Kakan säger:

    Precis som förr i tiden!

    2011-06-20 | 21:50:41

Kommentera inlägget här: