Skåningen

Träning, livet och resor.

världens bästa helg!

Kategori: vardag

Alla har haft långledigt utom jag..
I torsdags tog jag ett glas vin med brudarna innan jag begav mig hemmåt medans dom andrastannade kvar på stan ett tag.
I fredags åkte jag till jobbet sur och tvär för att alla skulle åka till Danmark i det sjukt fina vädret.
Men väl på jobbet så fick jag lov att bege mig hemmåt och jobba in dom 3 timmarna denna veckan.
Gött som fan.
Dagen i Danmark blev helt fantastisk, vilket väder vi hade och vårt lilla gäng på 25 pers hade kanon bra tilssammans.

I lördags blev det jobb och satan vad med folk det var. Eslöv firade 100 år sedan vi blev en stad.
Har nog aldrig sett så mycket folk i Eslöv och med det vädret vi hade så kunde man inget annat än att njuta.
Bra artister, men Danny var ju kung.

I söndags hade vi mys dag hemma hos Mårtenssons hela dagen, solade, spelade kubb och gjorde bästa middagen på kvällen.

Och i går var de 6 juni, och vår käre KUNG var i Eslöv. Men jag jobbade så jag missade honom.
Efter gårdagens jobb och träning så samlades vi ett gång på 15 pers nere i Trollsjön och spelade kubb turnering.
Kvant, Hanna och jag krossade alla och vann.
BRA JOBB!



Bästa gänget i Danmark i fredags.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: