Skåningen

Träning, livet och resor.

midsommmar.

Kategori: vardag

Jaha då var det midsommar igen, då vänder det hela igen..
Tiden går fort.
Jag vakande kvart i 7 imorse. Vad fan har hänt med mig?
Igår vakande jag kvart i 5 och i förrgår kl 7.. och så här har jag hållt på.
Inte OK!
Kan det vara åldern? ;)

Idag måste jag packa klart inför kommande vecka. Ska lämna min packning till Steffi idag innan vi drar på gille/fest.
Måste även få tag i mina föräldrar för jag ska sätta bilen där.
Sen har jag lite till att fixa........!!



Såhär piffiga blev mina naglar igår. Tack Dorpan :)
Valde aprikost glitter, kommer bli feet niiiiiice när man blir brun på Ios.
Känns bara så sjukt ovanligt just nu att ha dom, måste vänja mig lite bara.
Och imorgon sätts håret i. wwawiiwaa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: