Skåningen

Träning, livet och resor.

lika rädd igen.

Kategori: vardag

Asså nästan varje lördag då jag ska stiga upp och larmet ringer så får jag en chock.
Det är så hemskt för det gör så ont i kropp och själ.
Jag hade ställt larmet på kvart i 8 imorse, och när de ringde stutsade jag upp ur sängen och förstod inte alls vad som hände.
Vilken dag är det?
Vad gjorde jag igår kväll?
Klockan är för fan mycket!
Har jag försovit mig?
Jag ringer till André (tog faktiskt tag i telefonen och skulle ringa) och säger jag försvoit mig till jobbet men kommer om en liten stund.

Asså de är hemskt att vakna så, men nu är jag uppe iaf och jag börjar klockan nio.
Det måste ju bero på att man slappnar av för att de är helg?! Eller?
Sitter med en iskaffe och en smootie som jag njuter av efter morgonduschen till Happy Feet som går på tv.
Den filmen började kl 7 imorse. Det är bra att veta till den dagen så man ska upp med kidsen(?), morgon film mys istället för kvälls mys.
Dags att börja fixa till mig snart.



hörs mina änglar. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: