Skåningen

Träning, livet och resor.

IOS baby, IOS!

Kategori: vardag

oh herregud. Vad hände?
En veckas semester blev till nästan 1 månad på IOS!
Detta är utan tvekan den bästa sommaren i mitt liv.
Jag skulle som sagt var bara stanna på Ios en vecka på semster. Men en vän till mig, Linn, som jobbade på Astra (mitt kommande jobb) skulle åka hem och Astra Bar behövde en skandinavisk inkastare.
Jag var tveksam i början, men eftersom jag inte hade något att göra hemma i Sverige så beslöt jag mig för att stanna kvar.
Första kvällen som inkastre på Astra bar kändes bra skum, hade inte koll på något alls.
Men dagarna gick och jag lärde mig hur det gick till.
Till slut gick de så jäkla bra att cheferna bönade och bad att jag skulle stanna ännu längre och att jag MÅSTE komma tillbaka och jobba 2 månader nästa sommar.
Jag har ju lite sjuka saker för mig då och då och självklart kom dessa sjuka saker fram när jag stod i dörren oxå.
Hotade med att kassta vatten på folk, dansade i dörren, hittade på en Astra sång, lekte disco kula, tvångskramde folk för att komma in med mera.

Har lärt känns så sjukt mycket underbara människor, jag grät som en dåre när jag hoppade på färjan i förrgår. Jag grät igår morse när jag kom in i lägenheten. Jag grät när folk fårgade om jag var glad över att vara hemma (NEJ!)
Jag har sjuk ångest över att vara hemma i min lägenhet, det regnar utanför och jag vet att jag hade kunnat vara i 40 graders värme istället med bästa folket.
Men nu är de ju inte så, välkommen till verkligeheten Cilla Dobak.
Jag borde träna men de är inte så lätt när man haft typ lunginflamtion och hostan fortfarande "dödar" en.
Det är bara att bita ihopa nu.

Bäst av allt är att, Nash, Baby Nash och Maja kommer och hälsar på i oktber.
Sean och Rhys kommer i Novemer.
Längtar som bara den..


DISCO AT ASTRA, DISCO AT ASTRA, DISCO AT ASTRA BAR!!!


Bästa personalgänget.
Från vänster.
Jani (DJ & ägare), Baby Nash, Lorna, Sinead (ägare), Jarred, Jag och Nash.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: