Skåningen

Träning, livet och resor.

en kopp te såhär en lördagsnatt.

Kategori: vardag

kl 16.00 idag körde jag bort till Hanna för att hämta henne. Vi begav oss sedan ut på landet för att gå på Hawaii fest.
Alla var sjukt söta med sina hawaii kläder.
Det blev lite lekar, grillning och dans.
Jag drog hem nu runt 23.00 för att jag är så himla trött hela tiden.
Kanske kan bero på att jag var med i Malmö i natt, först bowalde vi sen hängde vi på Lilla Torg. Jag var taxi åt vännerna som drack så jag kom i säng runt 03.30 imorse.
Valde att köra idag igen.
Mitt nya liv har börjat, samma sak igen som jag gjorde ifjol.
Ingen alkohol för mig på ett bra taaaaag nu.

Jag är fan deppig hela jävla tiden, hittar igen glädje i att vara här.
För tillfället hade jag gärna rivit mitt kontrakt med handbollen och bara gett mig av. Tillbaka till IOS och sedan följt med folket dit dom ska sen. Åka till Stavanger och jobba över vintern eller St Anton....
Men jag vet att jag kommer älska att spela i elitserien, jag ska bara komma tillbaka till verkligheten igen.
Jag jobbar ju inget just nu heller så dagarna blir långa.
Går och väntar på att skolan ska börja 17 augusti.
Tror det kommer bli bra det MED.
Men just NU vill jag inte vara här....




nu ska jag dricka upp mitt te, sen sova.
Godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: