Skåningen

Träning, livet och resor.

VM.

Kategori: vardag

Nu drar det igång handbolls VM.
Våra svenska grabbar ska ikväll möta Chile, lär ju bli vinst till Sverige känns det som.
Men man ska aldrig säga aldrig, allt kan hända i handboll, speciellt i en VM premiär.

Min dag har sett ut som nästan alla andra vardagar för mig.
Först jobb och sedan 1 ½ timmes handbollstränig.
Imorgon har jag en sån där mupp fredag igen, jag gillar dom inte alls egentligen.
Jag jobbar 8.00-13.00 och sedan har vi träning 16.30. Det är inte precis så att jag kör hem till Eslöv (2,5mil) och sedan tillbaka igen.
Men jag får väl gå och sola, är typ genomskinlig nu, sen så ska jag nog hoppa i vattnet och gå igenom mina vattengympapass som jag färdigställde idag.
Kan ju vara en bra idée att testa passen innan jag kör igång för annat folk.

NÄ nu smäller det. VM 2011!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: