Skåningen

Träning, livet och resor.

utväxt..

Kategori: vardag

Fy fan vad min utväxt i håret är hemsk just nu.
Ewe skulle ju ha färgat mitt hår i fredags om jag hade åkt till Norrpan men nu valde jag ju Kalmar, så jag får väl stå mitt eget kasst där.
Men de värsta är väl ändå att dom 2 frisörerna jag brukar gå till i Eslöv är inte tillgängliga. Den ena är mamma ledig och den andra åker till Egypten imorgon.
GAAAH!
Det värsta är nog att om jag känner mig själv rätt så åker jag och köper färg och fixar något hemma.


Dagens handbollsträning började sjukt segt för min del men efter ett tag så var det gött att komma igång.
Veckans träning är en hel del.
Handbollsträning imorgon.
Handbollträning på onsdag.
Serie match på torsdag.
Handbollsträning fredag.
Seriematch på lördag.

wei.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: