Skåningen

Träning, livet och resor.

solsken och morgonkaffe.

Kategori: vardag

Igår snöade det, riktigt deprimerande.
Vi var hemma hos Trudi efter träningen och kollade Sverige- Danmark och käkade lite.
Ska jag vara helt ärlig så så jag inte allt för mycket av matchen, mycket snack och lite verkstad.
Trudi och hennes kille Danne bodde i en super mysig lägenhet, riktigt fint.

Kom hem halv 11 igår kväll och insåg att jag missat det första avsnittet av Cougar Town, F*CK, jag som längtat så efter gårdagen men men what to do?
Det kostar att de se de på Knala5play. =(


Skitsamma, SOLEN skiner och jag ska laga mig en kopp kaffe, älskar solen.
Man blir ju så glad. =)
Perfekt Kaffe och semla väder. Eller hur Kakan?
oh I miss the good old times.



Måste nog köpa mig en smela i veckan, sjukt gott.

Kommentarer

  • Kakan säger:

    Det är sol här med! Vi får ta en semla på varsitt håll :)

    2011-01-26 | 10:37:30

Kommentera inlägget här: