Skåningen

Träning, livet och resor.

sjukaste på länge.

Kategori: vardag

Jag måste bara berätta för er.
Ni vet tröjan som jag var av med i veckan. Den svarta tröjan från Monki..
Igår kväll var några av brudarna här, jag skulle gå och byta om till något mer vettigt än det jag hade på mig.
Jag skulle ta ut ett linne från garderoben och vad tror ni inte hänger där?!
JO min SVARTA TRÖJA!
Är de ett skämt eller?
Jag har verkligen känt och vändt på varenda plagg i min garderob mer än 3 ggr, lyst med ficklampa, letat bland mina träningskläder. HELT jävla sjukt. Så hängde den bara där.
Jag va tvungen att fråga Anjé om det var hon som hängt dit den när hon kom .. Men hon sa nej.

Riktigt sjukt att de kan bli så.

Nu sitter jag och käkar världens frulle, de är så mycket och så gott.
Idag är de bortamatch i Sävsjö. kul.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: