Skåningen

Träning, livet och resor.

påmind...

Kategori: vardag

När jag skulle börja städa damernas idag efter stängningen så kom låten. Den förbaskade låten som jag nästa hade börjat glömma.
Låten med så många minnen.
FAN varför kom den just då? Kunde dom inte väntat med att spela den tills senare ikväll när jag gått hem?
Jag har ju börjat glömma, och det är skönt. Men den låten får mig alltid att minnas tillbaka.


"...Today is gonna be the day
That they're gonna throw it back to you
By now you should've somehow
Realized what you gotta do
I don't believe that anybody
Feels the way I do about you now

Backbeat the word was on the street
That the fire in your heart is out
I'm sure you've heard it all before
But you never really had a doubt
I don't believe that anybody feels
The way I do about you now ....."




Kommentarer


Kommentera inlägget här: