Skåningen

Träning, livet och resor.

onsdag?

Kategori: vardag

Det är väl onsdag idag?
Ja de är det..De kom jag nyss fram till.
Kom hem för en liten stund sedan, har jobbat och sedan tränat. Egentligen skulle jag vara på Grappa nu och jobba till 11 halv 12 ikväll men jag beslöt mig för att avstå. Hade inte funkat, jobbar imorgon 8-12 sen är det serie match halv 2. Hade nog varit slut på matchen då.
Så istället blir det en mys kväll.
Tänkte få i mig lite käk nu snart, sen får jag se vad som sker.

Och nej jag har inte färgat mitt hår ännu, tror nog jag ska försöka leta upp en drop in frisör på fredag och fixa utväxten. Tror att jag förblir blond..

Kommentarer

  • Hella säger:

    Jag ska ha den till sommaren!

    Visdomständerna ska också dras ut! Haha!! Allt som går att göra med tänder ska göras ;)

    2011-01-05 | 22:03:13
    Bloggadress: http://helenafrykholm.blogg.se/
  • Hella säger:

    Jag ska ha den till sommaren!

    Visdomständerna ska också dras ut! Haha!! Allt som går att göra med tänder ska göras ;)

    2011-01-05 | 22:03:17
    Bloggadress: http://helenafrykholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: