Skåningen

Träning, livet och resor.

kul för dom.

Kategori: vardag

Sitter och tittar på Victoria Secret showen, såg aldrig den när den gick på juldagen.
Fy fan vilka tjejer, man hade ju inte direkt klagat om man haft såna kroppar.
KUL FÖR DOM!
Det var knappt så att jag ville äta upp min kvällsmat. ;)

Idag när Ems kom till jobbet så hade hon gått och blivit brunett. Fan vad sugen jag blev på att färga mitt hår brunt.
Kan hända att de sker imorgon....


Denna hårfärgen gillade jag skarpt, hade jag förra året på min brors 25 årsfest i februari.


Kommentarer

  • Kakan säger:

    Tack det är en tjej som heter Emme som fixat :) hennes blogg finns i en kommentar där någonstans! Tack va snäll du är jag tog samma klänning som på Andys bröllop!

    2011-01-03 | 21:48:59
  • Hella säger:

    Hehe.. Jo jag har raka tänder. Men de främre nertill går lite omlott så de ska dra isär och upptill har jag en lite glugg som de ska dra igen!

    Sån där pilliduttande som man kan göra när man får det gratis ;)

    2011-01-03 | 22:07:15
    Bloggadress: http://helenafrykholm.blogg.se/
  • Hella säger:

    Min värdfamiljs morfar är supertandläkare som har en egen praktik =D

    Han gör det åt mig!!

    2011-01-04 | 03:21:04
    Bloggadress: http://helenafrykholm.blogg.se/
  • kw säger:

    joo det va kul men skulle behövt dig dagen efter om du förstår vad jag menar ;)

    2011-01-04 | 11:29:08
  • kakan säger:

    har du färgat håreeet?

    2011-01-04 | 21:25:04

Kommentera inlägget här: