Skåningen

Träning, livet och resor.

Hur ska det sluta?

Kategori: vardag

Då var man hemma igen.
Egentligen är det rätt tråkigt att jobba kväll men eftersom jag hade Wet Belt pass idag så blir de så på onsdagskvällar..
Men det får funka.

Jag har börjat fundera lite på att söka utbildning, kanske börja plugga till teckenspråkstolk i höst?
Det är dax att ta tag i mitt liv nu känner jag.
Plugg i 4 år? FY FAN!
Men jag måste känns det som.
Jag kan inte gå kvar på badet i all evighet, jag vill utbilda mig och skaffa ett bra jobb, jag vill skaffa mig en underbar man och barn i framtiden. Jag vill bo i hus.
Jag är VUXEN nu, men jag måste bli vuxen också.
När är de min tur att lite tur i livet?

♥?

Kommentarer

  • Kakan säger:

    Det är kul att plugga :)Kör!!

    2011-01-19 | 21:32:26
  • Jeffe säger:

    faktiskt, ganska mycket skönare än att jobba heeeela dagen. jag går två timmar per dag ;)

    2011-01-19 | 22:28:44
  • kakan säger:

    var är utbildningen då?

    2011-01-19 | 22:29:22

Kommentera inlägget här: