Skåningen

Träning, livet och resor.

helg !

Kategori: vardag

Äntligen helg, denna svenk är trött.
Skönt att sluta 13.00 idag.
Egentligen borde jag åka tillaka till Höör för att vara med på Lottas första vattengympapass ikväll, men hon klarar sig nog bra.
Har gjort en fusklapp och fixat lite så hon klarar nog det toppen.

Ska snart ner en sväng på stan med Anjé, måste ha strumpbyxor, masscara och kanske ett par skor. Men chansen att jag hittar ett par skor i Eslövs ända skobutik är väldigt liten. Men man ska aldrig säga aldrig..


Nä nu ska jag byta om från mina jobb kläder (MJUKIS/träningskläder) till något mer mänskligt.
Man blir förslappad på mitt jobb, mjukis dag in och dag ut, plus alla träningar, har inte tid att ha på mig "vanliga" kläder så ofta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: