Skåningen

Träning, livet och resor.

handboll.

Kategori: vardag

Det gick bra att jobba på Grappa idag.
Eslövs folket är fan jäkligt roliga att följa, många kommer in och beställer öl vid halv 1. Behöver ju inte nämna några namn eftersom jag känner dom flesta, men hur fan pallar dom?

Nu är jag iallafall nyduschad och väntar på att Anjé ska komma hit, hon ska nog festa, tror vi drar upp till Pinnen senare. Jag har match imorgon i Sävsjö 18.00 KUL! SÅ jag håller mig lugn idag.
Kanske tar ett glas rött, är jäkligt sugen på de.

Nu ska jag se klart Sverige- Serbien.




"Varför dricker du vin ur glaset Cilla? Det är mycket bättre att dricka direkt ur karaffen!" /Tobbe

Så de var bara att börja dricka ur karaffen, vi tog varsin som ni ser.
Sen slutade Davids 25års fest också som den gjorde. FYLLESLAG!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: