Skåningen

Träning, livet och resor.

godnatt vänner.

Kategori: vardag

Nu ska denna svensk sova.
Jag är proppmätt efter sjukt mycket mat hemma hos min nästkusin.
Mycket trevlig va de.
Imorgon ska vi till ElSockhomlo och lira match mot Rimbo.
Vi ska befinna oss på Sturup 07.30, det betyder att jag måste lämna Eslöv 06.30. Weeii.
Men eftersom vi åker från Sturup (Malmö) och landar på Kastrup (Köpenhamn) imorgon kväll så kan jag inte köra min bil till Sturup.
Så min underbara pappa ställer upp för mig och kör mig till Sturup 06.30.
Han är nog kvar hemma hos min nästkusin nu men han skulle köra hem, mamma också såklart, rätt så tidigt så att han orkar upp imorgon.
Tur man har såna underbara föräldrar som ställer upp i vått och tort.
Nu ska väskan packas, sminket och kläderna åker av, på med mys pymas och sen ska jag försöka sova.



Nagy, min nästkusin och jag.
Kung är han. =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: