Skåningen

Träning, livet och resor.

det svider..

Kategori: vardag

På dagens handbollsträning hade vi INGEN målvakt alls.
Och eftersom vår tränare vet att Linette och jag är så pass korkade att vi gillar att "leka" målvakter fick vi helt enkelt hoppa in i buren.
Vi va fan grymma med tanke på att vi inte är målvakter, så tog vi än hel del skott från tjejerna.
Fick 2 skott rätt så hårt på insidan av mitt vänstra lår, det svider än.. AJ!

Men som tjejerna sa, " det rä svårt att skjuta på er eftersom ni inte agerar som vanliga målvakter som är skolade i mål"


Nu har jag fått i mig lite mat, ska träffa Kvant på Coop om en stund, Freed är nog också med.
Jag ska handla ännu en hårfärg så att de blir lite mer effekt på mitt hår.
För en gångs skull så trivs jag bra i mitt hår. Sen är de ju klart att man saknar det blonda, men mitt hår måste få vila lite från alla blondering.

Som jag sa till Peter på jobbet idag.. " jag är så trött på att alla killar jagar mig när jag är blond, måste få en paus från alla killar ;) "

Kommentarer


Kommentera inlägget här: