Skåningen

Träning, livet och resor.

dagens hjälte?

Kategori: vardag

När jag var på väg hem från jobbet, nästan hemma i Eslöv stod det en bil med varningstriangel på. Jag saktade ner, för brevid den bilden stod det en annan bil i andra riktningen, så jag kom inte förbi.
Det kom fram en man till min bil och frågade om jag skulle in till Eslöv?
-Ja sa jag då..
-Bra då kan du bogsera mig sa han?
-Jaha? Ja de får jag väl göra.
(fast jag hade bråttom, skulle till Grappa och fika med tjejerna för Fanny är hemma)
Som tur är så gav pappa mig en reflexväst igår. Har också en ficklampa i bilen som pappa lagt där. Jag va typ redo för att något sånt här skulle ske.
Så jag bogserade honom till Statiol i Eslöv.
Vilken PANG brud jag är ;)


Typ en sån här sak hade han med sig, sjukt smart, slapp repet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: