Skåningen

Träning, livet och resor.

2011... ?

Kategori: vardag

Tänk att de är 2011 nu ? Året då denna brud ska fylla 25 år, HALLÅ?! Vad hände? Får lite nojja över det. Men de är nog en jäkla tur att jag känner mig som 20 ;)

Kalmar var toppen, kom nyss in i min lägenhet. Här va de rent och fint, tror att min käre mor har varit här och haft sig.
Nyårsafton var mega trevligt.
På tolvslaget så fick jag något i min sko, de måste varit från en raket, för det brände satan i det och det gick hål på mina strumpbyxor och jag fick värsta vattenblåsan.
Men alla andra var så jäkla fulla så de var typ ingen som märkte att de hände.
Som tur är så har jag inte ont nu, de gjorde bara sjukt ont i när de hände.
En annan sjuk sak på självaste tolvslaget när vi skålade runder med folket där vi var, frågade 2 killar mig och Freed.
- Är ni från Skåne?
- Ja de är vi.
- Är ni från Eslöv?
- JA de är vi..
-VA? Skämtar ni?
-Nej, vi är från Eslöv.
Lite sjukt att det första fom gissade på var Eslöv.

Vad gjorde vi igår då?
Vi gick till Harrys och bowlade, när vi hade bowlat klart våra 55 minuter så kom bartendern (typ en gubbe på 45 +) fram till och sa.. " tjejer vad tycks om att få spela 1 timme till? Huset bjuder."
Tackar.

Nu ska jag snart bege mig till Höör, vi har handbollsträning ikväll.




Tolvlsaget.


min äckliga blåsa jag fick efter en raket.


bowling igår.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: