Skåningen

Träning, livet och resor.

trött.

Kategori: vardag

oj oj nu är jag riktigt trött, kom nyss hem från Grappa. Har varit lite att göra men sista 1 ½ timmen var där helt tomt inne på Grappa, då går tiden sjukt långsamt.
3 tanter var inne och käkade dagens idag, innan dom gick hem kom en av dom fram till mig och sa.
"Är det äkta eller har du fuskat med din hudfärg?"
Jag svarade att jag solade solarium igår.
Då klappade hon mig sött på min kind och sa.. " Du är allt för söt du.."
Super sött ju. Sånt kan göra ens dag.
Coola tanter.
Freed och Kvant var inne och fikade då min brorsa och några av hans vänner kom. Dom drog vidare in till Lund och sitter nu och dricker öl.
Hoppas dom kommer hem snart så jag har någon att leka med ikväll.
Dom ska väl festa men jag hänger på dom ändå.
Själv blir det en nykter kväll för vi har match imorgon.




Såhär "söt" var jag idag.
Ser riktigt trött ut nu för de är just vad jag är.
Hade min ljusgröna Grappa tröja på mig idag eftersom det var så härligt väder ute.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: