Skåningen

Träning, livet och resor.

I know you want me..

Kategori: vardag

Jag vet att ni har saknat mig.
Jag försökte ivrigt att blogga från Jannikes Ipad igår, men tror ni det gick? SVAR: NEJ!

Nu är jag hemma igen efter många om och men.
Resan upp till Örebro gick sjukt smidigt och fort. Vi käkade på Scandic och gjorde oss klara för matchen.
Vi spelade jäkligt bra och ledde över dom.
Men så hände något när det var ca 10 min kvar av matchen.
Dom kommer ikapp och vänder, då kändes det som att gnistan gick ur oss.
Vi förlorade med 2 mål.
Men vi leder serien fortfarande så de är bara till att kriga vidare i dom 5 matcherna vi har kvar.

Nattåget hem var väl sådär va?
Först åkte vi från Örebro till Sthlm, tog typ 2 timmar. Det strulade med vårt käk så vi åt typ inget.
Sen bytade vi i Sthlm runt 23 tiden till ett tåg med sovvagnar.
Crazy.
Sov inget vidare.
Vi blev väckta 04.45 imorse, tåget var framme i Hässleholm 05.11.
Sen fick vi vänta till 05.55 på tåget som skulle ta oss till Höör.
Lagom slitna.
Framme i Höör och jobbet/hallen 06.10, jag gick raka vägen in och sov, sen var de bara att börja jobba 8.00.
NU är jag äntligen hemma. Borde vara tröttare än vad jag är.


Bild från igår.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: