Skåningen

Träning, livet och resor.

5timmars shopping.

Kategori: vardag

Fy fasiken, jag har så ont i mina lår. Kanske inte var det smartaste av mig att på mig mina nya skor och vandra runt i butiker på Nova i 5 h, med tanke på min redan komande träningsvärks i låren.
Men vill man vara fin får man lida pin

Hittade ett par fin fina kilklacks skor som jag kan ha och partaja i & en svart byxdräkt. Snyyygt. Fast röven blir sådär i den, men skit i det. Man får bära den med näsan upp i vädret så tycker folk att man bär den snyggt ;)

Fick ett litet ryck också, inhandlade lite oranga ljus och en orange filt till mitt varadagsrum, dax att byta ut det rosa.
Men jag får nog ta en runda till lagerhouse också och hitta lite mer skoj i oranget. Härlig färg.

Ikväll blir de nog mys med brudarna, om mina ben bär mig.
Ska ju jobba lunchen på Grappa imorgon, hur fan ska de gå när jag ska böja mig efter dricka och sånt? KAOS ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: