Skåningen

Träning, livet och resor.

Tivoli.

Kategori: vardag

Igår på dagens matchsamling inför imorgons match fanns det en liten julklapp till mig från min nissevän.
Jag börjar dock ana oro, jag tror att min nissevän vill att jag ska bli tjock.
För igår fick jag Tom & Jerry kex och 4 st glowing sticks (dock ej ätbara), och sist fick jag choklad.
Hmm undrar vem som vill få mig tjock?!

Idag ringde larmet kl 8.00, vi har haft "lektion" i Köpenhamn idag på Tivoli.
Vi i 1an och några från 2an, 4 lärare och ett gäng från dövföreningen.
Endast teckenspråk var tillåtet idag, vilket var sjukt skoj.
Vi var några stycken som hängde med 2 killar i samma ålder som oss.
Dom blev sjukt impade av att vi bara gått i skolan sedan augusti i år och redan kunde prata/teckna så bra och fort.
Jäkligt skoj att höra. =)

Nu har jag slängt mig i soffan med en kopp te och kollarpå Harry Potter.
Match imorgon mot Kroppskultur, vi ska kriga till oss 2 p.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: