Skåningen

Träning, livet och resor.

ska jag?

Kategori: vardag

Har ju tjatat så länge nu om att jag ska ner till IOS igen nästa sommar och jobba på Astra i 2 månader.
Måste bara försöka lura med mig Thea också. Vill inte vara där nere "själv", hoppas att Bettan ska vara där så att jag har någon svensk i min närhet.
Thea, klart du ska vara där med mig ;)
Det är ju så sjukt billigt att boka billjetter nu, så frågan är om jag ska göra det eller inte?
EN sista galen sommar med jobb utomlands är ju bara ett MÅSTE!
Annars kommer jag ångra mig resten av livet, eftersom jag inte har gjort ngn jorden runt resa så så får man unna sig 2 månader på IOS.

hmm ? Kanske får ta och maila chefen.. ?


Kommentarer

  • kakan säger:

    Ja det va då jag såg den :) Det va riktig snyggt! Jag ska inte flytta :)

    2011-12-08 | 22:20:10

Kommentera inlägget här: