Skåningen

Träning, livet och resor.

Nissevän..

Kategori: vardag

Jaa jag har en Nissevän.
Nissevän undrar ni då?
Jo det är så att vi tjejer och ledare i handbollslaget har varsin nissevän.
Man ska vara extra snäll, ge små julklappar till sin nissevän och framförallt vara en bra kamrat.
Ungefär som när man hade hemligkompis i skolan som yngre.
Det är väldigt skoj att ge bort små gåvor då och då och lyckas hålla det hemligt.
Idag på tränigen så gick jag in i simhallen med Emma och simade eftersom min häl inte vill som jag vill och när jag kom tillbaka så hade jag fått en pressent. hihi.
Men det "sämsta" är väl att jag fick massa julchoklad och jag äter ju inte godis.
Men det var himla skoj ändå att då en "julklapp"..
Undrar vem det kan vara, har ingen anning...!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: