Skåningen

Träning, livet och resor.

lååång dag och den är inte över än!

Kategori: vardag

Larmet ringde 05.50 imorse, kuuuul!
Skulle iväg tidigare till skolan idag så att vi kunde öva lite sånger som vi skulle ha i vårt luciatåg för tvåorna & treorna.
Vi har haft fullt upp idag.
Tränat sånger, kollat på BAL elevernas luciatåg i matsalen, sen har vi haft redovisningar, själv gått luciatåg för tvåorna och treorna.
Haft tester och mysfika, med massa julgodis och snacks, magen mår inte toppen nu.

Jag klarade mina delmål för denna terminen och det känndes sjukt skönt!
Nu kan man gå in i vårterminen med ny energi.
Efter denna långa dagen i skolan åkte jag till träningen.

NU är jag hemma och ska börja plugga om cirka 5 minuter.
Sen blir det sängen.
Riktigt sliten nu men jag har snart jullov så jag står ut.



Klassen idag innan vi skulle in och sjunga.

Fick även veta idag att jag och Mari är på bild på skolans hemsida inför nästa års sökande.
KUNG!
http://onne.se/sida/utbildningar-och-kurser
Gå in där och bläddra längst ner, så ner ni oss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: