Skåningen

Träning, livet och resor.

Juldagen alltså!

Kategori: vardag

Idag borde man vakna och jubbla eftersom julen är "över" och man har fått sina klappar.
Jag är så trött på detta med julklappar nu alltså.
Nästa år tänker jag bojkota julen om vi inte börjar med julklappsleken!
Jag fick en hel del fint men de känns ändå så onödigt.

Vad fick jag då?
En calvin Klein parfym, Calvin Klen pyamas, en ny kökskniv, en rosa skruvdragare(?!), massage, pengar, underkläder och lite sånt.
Men de känns som att man bara byter pengar typ.

Idag är en sån dag då ALLA går ut och festar, men inte jag och inte mina lagkamrater för vi har match i Västerås imorgon...
Alltid skoj med match men de känns lite surt att den ligger imorgon.
Men men what to do?
Får njuta av denna dagen ändå, ska hem till min kusins familk senare idag, det blir nog trevligt =)



Såhär ser pymas byxorna ut, hittar ingen bild på överdelen men det är som en skjorta.
Myspys.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: