Skåningen

Träning, livet och resor.

vinst.

Kategori: vardag

I fredags spelade vi match mot LUGI, vi förlorade med 30-21 men de är väl ändå bra får jag säga?
Dom är ett rutinerat elitserielag och vi är nykomlingar.
Vi kunde kanske ha snyggat till siffrorna lite men ändå.

Igår jobbade jag på Grappa sedan var det lite fest hos min kusin som fyllt 26år.
Jag gick hem för att sova vid 23.00 eftersom vi hade match 11.00 idag.
Vi spelade mot Västerås och vann med 20-18.
Bra jobb töser.

Nu sitter jag här i soffan och kollar på tv, fick en dreambox i födelsedagspressent av mamma och pappa, så pappa och Christian har nyss varit här och kopplat in den.
Jag kommer ju växa fast i min soffa nu känns det som, massor med filmkanaler. YEAAY ;)


Lite  bilder från matchen mot Lugi i fredags, man är ju inte speciellt söt när man spelar. Men det är alltid skoj med bilder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: