Skåningen

Träning, livet och resor.

vattengympa...

Kategori: vardag

Jaha jag har varit helt ledig i cirka 3 veckor och bara chillat.
Jag har tänkt varje dag att jag ska fixa ett nytt vattengympa pass.
Har jag gjort det?
NOPE!
Sämst är jag!
Nu har jag suttit en bra stund framför youtube och letat efter nya övningar.
Funderar starkt på att åka till Höör för att fixa ett nytt pass där.
Måste få det gjort.
Sen måste jag fixa med musik också.
oooh. Känner mig lite stressad just nu.
Hur fan ska jag hinna med allt?
Skolan börjar imorgon, sen all handboll och utöver det ett vattengympapass.
Jaja jag får se hur det går, går det inte så går det ju inte.
Men ett försök får man ju göra.

Nä nu blir det lunch sen blir de nog att åka till Höör och fixa med detta.


vi hörs om 10 år eller något....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: