Skåningen

Träning, livet och resor.

klipper och klistrar.

Kategori: vardag

Igår fick jag hem MASSOR med foto från IOS som jag hade beställt.
Sjukt skooj.
Så min dag igår gick i princip ut på att klippa och klistra in alla bilder i min "I ♥ memories" bok.
Fyllde hela så nu har jag mina minnen sparade.
Men jag fick välja ut några bilder av alla 1300 som jag tagit. Svårt att få med dom bästa men jag tror jag lyckades.
Nu har jag något att visa mamma och pappa, dom hade aldrig orkat kolla igenom alla på datan.

Har bokat tid hos Bappis också (frisör) ska färga håret på torsdag och kanske kanske ta ut mitt löshår.
Jag tror de är nytt rekord för mig, har inte färgat mitt hår sedan i maj.
Förstår inte hur jag har lyckats med det, men de är inte förrän nu som jag har fått UTVÄXT!
Får se vad jag gör med håret.
Inget drastiskt alls, blir nog rätt likt det jag har nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: