Skåningen

Träning, livet och resor.

klarvaken 06.15

Kategori: vardag

SÅ himla typsikt.
Som vanligt på måndagar börjar vi 10.30, mitt larm va ställt på 08.30.
Men självklart vaknade jag 06.15 hur pigg som helst.
Riktigt störigt.
Tvingade mig själv att ligga kvar i sängen tills larmet ringde. Lyckade somna om efter ett tag men jag föll aldrig in i någon djupsömn.
Jaja så kan det vara, skolan gick bra.

Idag började min vattengympa också, helt nytt pass och ny musik.
Hade glömt bort hur varmt det var att stå där i 30 graders värmer och "gympa", svetten droppade av mig som aldrig förr.
Men det var skoj.
Sitter med en kopp te nu och bara chillar.
Man blir rätt trött efter en dag i skolan ,sen handbollsträning och vattengympa på det.

Kommer sova gott inatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: