Skåningen

Träning, livet och resor.

godmorgon världen.

Kategori: vardag

Solen skiner, jag njuter av en kopp te och väntar på att min helg-sambo ska vakna.
Vi stack in till Malmöfestivalen igår.
Blev lite besviken på gårdagens band som spelade men de va trevligt ändå.
Jag tog tåget hem 22.53 för jag frös och var trött.
Dom andra drack öl som höll dom varma.
Freed kom hem vid 05.00 imorse.
Jag kände mig som en pensionär när jag gick upp och öppnade för henne.
Men det är hur gött som helst att må bra idag och vara pigg.
Bra jobb Cilla.


Blev väckt av att jag får en ny granne, det har inte bott någon alls i lägenheten brevid mig,så jag har inte blivit störd av något alls under mina år boende här.
Dom som håller på att flytta in väsnas en hel del, slår igen dörren så att hela huset skakar.
Snart går jag ut som jag ut ( i t-shirt och hipsters) och ber dom sluta smälla med dörren.
Hur fan ka dom inte märka av ljudet själv när det ekar i trapphuset?
MUPPAR!

Undra vad dagen har att erbjuda?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: