Skåningen

Träning, livet och resor.

förvirrad höna.

Kategori: vardag

Jag känner mig som en förvirrad höna för det mesta nuförtiden känns det som.
JA handbollen är igång.
och JA jag har börjat skolan.
Men är jag nöjd?
Det känns inte som det ändå.
Jag tycker skolan är super rolig och handbollen lika så.
Men om man kollar på folket som går i min klass så börjar man fundera ännu mera.
En är över 50 år och en är 42 år och då tänker jag ... "kan dom plugga i din åldern så kan ju jag också vänta.."
Sen har vi handbollen. Jag har spelat sedan jag var 7 år gammal. Jag kan detta nu.
Kanske det är dax att "styra" upp sitt liv?
Spela klart handbollen detta året?
Ta uppehåll från skolan?
Jag vill ut och SE världen!!!

Jag hatar att vara såhär fundersam...




Kommentarer

  • mh säger:

    Hjärtat. Gör det du vill och det du känner för så du inte ångrar dig senare i livet! Puss

    2011-08-23 | 21:59:34
    Bloggadress: http://mariahossman.blogg.se/
  • Kakan säger:

    Ge skolan en chans o ta vara på att du är en grym handbollsspelare ;) om du tvekar efter ett år så drar du iväg :D

    2011-08-25 | 07:22:59

Kommentera inlägget här: