Skåningen

Träning, livet och resor.

första dagen..

Kategori: vardag

Första dagen i skolan kunde inte börjat sämre.
Allt började i f**king Eslöv, skulle köra och tanka, men eftersom halva stan är avstängd fick jag köra massa omvägar.
Det var bilar överallt och jag kom knappt fram kändes det som.
Väl ute från Eslöv på g mot Höör körde bilarna i snigelfart. Klockan var nästan 3 och jag va inte hundra på vägen heller.
När jag kom fram till vägen jag skulle svänga av på var den STÄNGD!!! Men det sket jag i för jag var osäker på om jag skulle svänga av innan jag kom till slutet av vägen.
GIVETVIS inte!
Fick vända och köra tillbaka en annan väg.
Nervös som fan att jag kört fel väg.
Klockan närmade sig 4.
1 minut i 4 svängde jag in på parkeringen i full fart.
Tror ni det var skylltat vart jag skulle?
NOPE!
In i matsalen och frågade första bästa person som snällt visade mig vägen.
Sjävlklart stod rektorn och pratade när jag kom, fick nog sisådär 700 ögon stirrandes rakt på mig. TACK!
Han snackade på i cirka en timme. Sen gick vi till klassrummet, fick våra scheman och sen sa dom ´"vi ses imorgon 8.40".
LÖNT att jag stressade sönder mig på väg dit.
Så imorgon börjar de, livet som student.
Det känns förjävligt rent ut sagt.
Vill inte.
Hoppas de blir bra.

suck.

Kommentarer

  • Kakan säger:

    Det blir nog bra :) Jag är inte heller hundra men de löser sig!!

    2011-08-17 | 22:14:24

Kommentera inlägget här: