Skåningen

Träning, livet och resor.

blivit sambo.

Kategori: vardag

Då har man gått och blivit helg sambo.
Freed flyttade in idag.
Hon och hennes familj har massa släkt på besök så jag erbjöd henne ett "hem" över helgen och hon antog erbjudandet.
Så nu är man sambo.
Trevligt värre.

Ska hoppa i sängen snart, har träningsmatch mot Kristianstad imorgon 11.30 så det blir ingen lång sovmorgon för mig inte.
Men men det är handbollensvärld så det är bara att göra det.

Är bra trött nu.
Hjärnan har fått börja jobba på allvar nu i skolan, plus att jag idag efter skolan åkte till hallen och gjorde klart mitt vattengympa pass.
Tog lite hjärnceller det med.

Nä nu blir det nog till att hoppa ner i bingen med min nya sambo ;)


Lille grädde och jag på förra årets midsommar firande.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: