Skåningen

Träning, livet och resor.

besök hos farmor.

Kategori: vardag

Tyvärr är de inte allt för ofta jag åker dit, men idag tog jag tag i mig själv och åkte hem till farmor 86 år.
Hon blev lika glad som alltid när man besöker henne.
Vi drack kaffe ur hennes söta små koppar och hon bjöd på hembakade bullar.
Jag fick en förseand 25års pressent som hon tjatat på mig att komma och hämta.
Hon fick mig att följa med ut i trädgården också, där fick jag plocka några klasar vindruvor och lite blommor till lägenheten.
Hon tyckte att jag skulle plocka utav alla hennes blommor, men jag valde bara två sorteR.
Sött.
Sen begav jag mig hemmåt igen.
Alltid trevligt att lyssna på hennes historier.
Hon har ju ändå några år på nacken.


Innan jag körde till farmor var jag först ute i Hurva hos Babbis och la i en toning i håret.
Va där ute i förra veckan och tog av löshåret och färgade det, men färgen fäste inte så bra så vi la i en toning idag.. Blev kanon bra.



Blommerna och vindruverna från farmor.♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: