Skåningen

Träning, livet och resor.

15 mil senare..

Kategori: vardag

Jaha 15 mil (tur och retur) senare är jag hemma igen.
06.15 ringde klockan imorse.
SKOLDAG?!?!
Jag kom i tid idag, för tidigt till och med.
Lite skumt kändes det att komma in på skolgården men jag gick fram till några klasskamrater sen var det lugnt.
Dagen har bjudit på presentaioner av lärare, genomgång av olika ämnen, lite genomgång av datorerna på teckenspråk (där fick man skärpa till hjärnan lite).
Imorgon ska min gamla klasskompis från gymnasiet vara vår lärare.
Peter S, eller han ska för övrigt vara vår lärare terminen ut i teckenspråk.
Det kommer känns märkligt imorgon, men ska bli JÄVLIGT roligt att ha honom som lärare.
Han har gått på skolan i 4 år innan och jobbat i Lund på en döv-skola där.
Spännande värre.
Idag var jag sjuuuukt mycket mer positiv och det var roligt som fan.
Jag tar tillbaka det jag skrev igår.
Tror att detta kommer bli sjukt skoj.

tjipp och hej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: