Skåningen

Träning, livet och resor.

uppraggad på Axfood.

Kategori: vardag

Idag har jag varit ledig från jobbet i Höör men har ändå hållt igång för fulla muggar. Va nere på Grappa kl 8 för jag skulle hjälpa Sara att handla till jobbet.
Vi drog in till Axfood i Malmö, ett stort varuhus för företag med billigare priser.
Inne på "köttavdelningen" var det sjukt kallt och jag hade bara linne på mig. Jag stod med armarna i kors för att hålla värmen men jag såg nog frösen ut ändå för det kom fram en man med utländsk bakrund och frågade om jag frös.. "ja sa jag".. då började han typ klappa/smeka mig på armen.. Blev helt stel av chocken men skrattade bort honom.
Detta såg tydligen en annan kille fast lite yngre än den förra så han smög förbi mig lite snyggt och halvviskade.. "vill du ha min jacka?"
Haha jag dooog av skratt och sprang bort till Sara som fick skydda mig.

Sen körde vi hem till Eslöv och lämnade av allt vi hade handlat, vi tog en snabb lunch för att sedan återvända till Malmö igen för att hämta varor på Spendrups.
Nu är jag äntligen hemma igen.
Men det verkar som att det blir fotbolls tittande ikväll, divison 7............. SKOJ! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: