Skåningen

Träning, livet och resor.

sjukt trött nu.

Kategori: vardag

Jag begav mig ut i regnet innan och sprang en runda på 40 minuter, fick den sjukaste magknippen mitt i rundan, trodde att jag skulle behöva avbryta och gå hem. Men efter att ha stannat upp och suttit på huk i typ 3 minuter så försvann kramperna och jag kunde fortsätta.
Fan vad trött jag är nu, måste börja springa oftare, det är fan skönt.

Stack hem till mamma och pappa efter att jag duschat och hoppat i mjukis och gummistövlar.
Lånade deras dator och skrev ett personligt brev som måste följa med papperna till utbildningen jag ska söka.
Så imorgon åker ansökan i brevlådan.. wooooop wooooop, känns nervöst men det är dax att ta tag i mitt liv nu.
Sen är det bara att vänta och se om jag kommer in eller inte. Vi får väl hoppas på att de går vägen.

Brudarna dyker väl upp här snart och myser med mig,aldirg fel. Ska nog ta och tända upp mina stearinljus i lägenheten, det känns ju som höst idag så då blir det extra mysigt med ljus.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: