Skåningen

Träning, livet och resor.

sjuk träningsvärk.

Kategori: vardag

Gick upp i tid idag, slappade ett tag framför datan och tvn, sen gick jag ner och posatde papperna till skolan.. Ihhhhh, nervöst men nu är dom iaf iväg skickade så får vi se sen.
Fy fan vad mina ben lider av värk idag efter min löprunda igår.
Får nog börjaut och springa lite oftare.

Blev en fika på Grappa oxå, Petter satt där så jag joinade honom sedan kom Anette.
Det är nog det bästa med Eslöv, går man ner på stan så finns det alltid någon man kan slå sig ned vid och fika med.
Anette är den tjej/kvinna som är danslärare här i Eslöv och har sin egen studio, hon är grym, och Petter är ljustekniker så dom pratade om hennes komande show i maj. Jag måste ta mig tid att se den fast de är samma helg som Sannas och min 25års fest.
Men hon är sjukt grym så jag ska försöka kolla på den dagen innan vår fest.

Klockan är snart halv 3 och jag börjar jobba kl 16.00, rätt chill dag får man väl påstå.


Är vi inte för söta på denna bilden? NOOOOT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: