Skåningen

Träning, livet och resor.

bra start där!

Kategori: vardag

Jahaaaa jag började dagen med att försova mig.
Mitt larm var ställt på 07.45 men jag vaknade 9.30?!
Måste ha stängt av larmet i sömnen.
Det var bara att hoppa ur sängen fortare än kvickt.
Vi öppnade kl 10 idag så jag hann, men man blir ändå helt paj i skallen när man försover sig.

Äntligen hemma efter en låååååång dag, tänkte laga lite mat och sen blir det nog soffan hela kvällen.
Det har varit fullspäckat schema sedan i torsdags så det får bli en lugn kväll idag.

Var hemma hos brorsan igår en stund och kollade på när dom andra förfestade. Brorsan och jag spexade till det lite med en bild där jag tog på mig en av hans skjortor och hans keps för att BEVISA alla att vi inte är så jäkla lika som ni tror att vi är.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: